Smart och elegant

Mina Bästa Polare är webb- & reklambyrån i Östersund som är specialiserad på att leverera smarta och eleganta kommunikationslösningar så att du tjänar pengar.

WEBB

Vi producerar allt – från start till mål

Vill du anlita en digital byrå som inte bara gör en skiss och ringer "någon som kan programmera" så har du kommit rätt. Vi levererar hela paketet, från första behovsanalys och strategi till designen, innehållet och den faktiska programmeringen så att allt verkligen fungerar. Vi tycker att WordPress är riktigt bra, men som du ser av listan till höger hanterar vi det mesta.

Vi bygger inte "hemsidor", vi skapar fullt ut fungerande webbplatser som utgör navet i ett företags marknadsmix. Att se till att allt blir sökmotoroptimerat och mätbart är en självklarhet, likväl som att integrera kampanjer och övrig marknadsföring i webblösningen.

Vid speciellt intressanta fall tar vi även på oss att vara underleverantör till byråer som saknar vår programmeringskompetens. Det kan alltså ibland vara vi som är den där "någon som kan programmera".

Exempel på vad vi levererar

  • Facebookapplikationer
  • Mobilanpassade webbplatser
  • iPhone- & Androidapplikationer
  • E-handel / Webbshop
  • Webbstrategi
  • Omvärldsbevakning
  • Webbstatistik och resultatmätning
  • Adwordsannonsering
  • Blogg
  • WordPress
  • Nyhetsbrev
  • Javascript
  • HTML5
  • CMS
  • PHP
  • .NET
  • etc.

KONVERTERINGSOPTIMERING

All marknadsföring i digitala kanaler och traditionella för den delen hänger ihop vilket förändrar hur den planeras, utvecklas och optimeras. Företag som ser på delarna i sin digitala marknadsföring som separata åtgärder missar många gånger poängen. För varje enskild kanal och åtgärd påverkar den andras framgång och ROI.

Vi sätter upp och genomför detaljerade mätningar och analyser av trafikströmmar till och från alla kontaktytor med potentiella och befintliga kunder varje månad. Resultatet och lönsamheten av de olika kanalerna och insatserna presenteras i vår månadsrapport och fungerar som ett beslutsunderlag för framtida beslut och aktiviteter.

Kort och gott, vi gissar inte, vi tar reda på vad som fungerar. Evidensbaserad digital marknadsföring helt enkelt.

Exempel på arbetsområden:

  • Företaget och dess strategier
  • Företagets sälj- och kundservice avdelningar
  • Webbplatserna
  • Appar
  • Digitala kommunikation
  • Digital Media
  • Social media
  • Offline marknadsföring